1. برنامه داشته باشید

فقط طراحی وب سایت خود را شروع نکنید. برای اطمینان از اینکه وب سایت شما به طور موثر نیازهای بازدید کنندگان شما را برآورده می کند ، باید سفر خریدار خود را از اولین بازدید وی از وب سایت تا لحظه مشتری شدن ترسیم کنید.

آنها قرار است چه صفحاتی را مشاهده کنند ، چه محتوایی را بخوانند و چه پیشنهادی را برای تبدیل شدن به آن انتخاب کنند؟ درک این موضوع به شما کمک می کند سایتی را طراحی کنید که از طریق فروش در فروش منجر شود.

شما می خواهید وب سایت خود را برای مرحله بعدی طراحی کنید ، نه مرحله آخر. همه چیز درمورد پاسخ دادن به سوالات صحیح و به ترتیب صحیح است. این ممکن است جایی باشد که زمینه به کار می رود. آنچه را که قبلاً در مورد مشتریان فعلی خود می دانید بردارید (یا حتی با آنها مصاحبه کنید) و در مورد چگونگی رفتن آنها از بازدید کننده به مشتری تحقیق کنید. سپس ، از این داده ها برای ترسیم استراتژی خود استفاده کنید.

2. موارد زیر را از وب سایت خود حذف کنید

برخی از عناصر موجود در وب سایت شما ارزش و پیامی را که می خواهید منتقل کنید کم می کند. انیمیشن های پیچیده ، محتوای بیش از حد طولانی ، تصاویر وب سایت پرتحرک ، تنها چند عامل در لیست هستند.

با مخاطبی که فقط 8 ثانیه طول توجه دارد ، باید اولین برداشت را ایجاد کنید که به راحتی نکات اصلی را جلب کند. این کار باید با بخشهای کوتاه ، قدرتمند محتوا و عکسها / آیکونهای قابل استفاده که توسط هدرهای واضح و واضح تقسیم می شوند ، انجام شود.

اگر این موارد را درست دریافت کردید ، آن را مرور کنید و مطمئن شوید که حاوی اصطلاحات اصطلاحات اصطلاحات اصطلاحی یا مبهمی نیست. این فقط باعث آلودگی محتوای شما و سردرگمی کاربران می شود.

برخی از کلمات برای جلوگیری از آن شامل نسل بعدی ، قابل انعطاف ، قوی ، مقیاس پذیر ، آسان برای استفاده ، برش لبه دار ، پیشگامانه ، بهترین نژاد ، مأموریت حیاتی ، نوآورانه است ... اینها همه واژه هایی هستند که صدها اگر هزاران استفاده نکرده اند شرکت ها و محتوای شما را بیشتر جذاب نمی کند.

3. دکمه های اشتراک اجتماعی و پیگیری را وارد کنید

تولید محتوا و پیشنهادات عالی فقط در صورتی امکان پذیر است که به کاربران خود فرصتی ندهید که آنچه را که به اشتراک می گذارند به اشتراک بگذارند.

اگر وب سایت شما در حال حاضر فاقد دکمه های اشتراک اجتماعی است ، ممکن است بسیاری از بازدیدهای رسانه های اجتماعی را که از افرادی که قبلاً وبلاگ شما را می خوانند ایجاد کند ، از دست دهید!

اگر به نظر جدید می رسد ، دکمه های اشتراک اجتماعی دکمه های کوچکی هستند که در بالا یا پایین پست های وبلاگ قرار دارند. آنها حاوی آیکون های مختلف وب سایت رسانه های اجتماعی هستند و به شما امکان می دهند صفحه را مستقیماً در کانال رسانه های اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارید.

این دکمه ها به عنوان ابزاری غیر فشار آور عمل می کنند که به اشتراک گذاری اجتماعی اشخاص خریدار شما را ترغیب می کند.

اگر به دنبال برخی از ابزارها هستید تا بتوانید شما را زمین گیر کند ، دو ابزار رایگان اشتراک اجتماعی SumoMe و Shareaholic را بررسی کنید.

 

بهبود طراحی سایت شما

4- دعوت به عمل را اجرا کنید

آیا بازدیدکنندگان پس از ورود به سایت شما ، آیا آنها می دانند چه باید بکنند؟ اگر به آنها جهت خاصی ارائه ندهید ، آنها نمی دانند چه صفحاتی را باید مشاهده کنند یا اقداماتی را انجام دهند.

دکمه های تماس برای عمل یکی از عناصر بسیاری است که نشان می دهد قدم بعدی کاربر باید در یک صفحه برود. در حالی که بسیاری از ما این را می دانیم ، استفاده از آنها برای راهنمایی کاربران از طریق وب سایت شما آسان است.

آسان است که وب سایت خود را با بالاترین درخواست برای اقدام به پایین (BOFU) اسپم کنید ، حتی بدون اینکه به طور صحیح کاربران خود را با سایر اقدامات برای فعالیت در بالاترین قسمت وسط قیف پرورش دهید.

برای تشخیص اینکه شما مقصر این امر هستید یا نه ، شروع به خواندن از طریق صفحات وب سایت خود کنید. آیا بیشتر صفحات ، حتی مقالات وبلاگ را فقط با یک فراخوان برای نمایش آزمایشی / آزمایش / مشاوره پیدا می کنید؟ وقت آن است که به روز کنید.

وقت بگذارید و در فراخوان هایی که به آنها موادی برای آموزش خود و کمک به حل نقاط دردشان می دهد ، اضافه کنید.

هنگامی که آنها شرکت شما را به عنوان یکی از مواردی که موجب تسکین این مواد می شود شناسایی کنند ، با تحقیق در مورد خدمات شما احساس راحتی بیشتری می کنند تا ببینید آیا شخصاً می توانید این راه حل ها را به واقعیت تبدیل کنید.

برخی از مثالهای دعوت به اقدام برای کلیک کردن در اینجا برای اطلاعات بیشتر ، بارگیری GamePlan نمونه ما ، ثبت نام در یک وبینار ، تماشای فیلم ، دیدن همه خدمات بازاریابی ورودی و دیدن قیمت ها هستند.


خدمات طراحی وب

برای کسب اطلاعات بیشتر ، این پیشنهاد را بررسی کنید تا بتوانید از روش دعوت به عمل به روش صحیح برای تولید حتی بیشتر هدایت استفاده کنید.

5. از تصاویر مناسب استفاده کنید

قرار نیست هر تصویری متناسب با نوع پیامی باشد که می خواهید به مخاطب خود نشان دهید.

خوشبختانه ، شما چیزهای زیادی برای انتخاب دارید (حتی برخی از آنها رایگان هستند). اما هنوز هم ، علت اینکه بسیاری از ما تصمیم گرفتیم وب سایت خود را با عکس های بسیار شلوغ آزار دهیم.

فقط به این دلیل که یک وب سایت سهام دارای تصویر است ، به این معنی نیست که واقعی به نظر می رسد و اعتماد شما را جلب می کند. در حالت ایده آل ، شما می خواهید از عکس هایی استفاده کنید که تصاویر افراد واقعی را نشان می دهد که در شرکت شما و دفتر کار می کنند.

اگر عکس های واقعی یک گزینه نیستند ، روش هایی وجود دارد که می توانید برای انتخاب نوع مناسب عکس سهام استفاده کنید. این به شما کمک می کند واقع گرایی بیشتری به برند شما وارد کنید و مطمئن شوید تصاویر با آنچه شما هستید و مطالب شما توضیح می دهد مطابقت دارد.

6. پیمایش

هنگام طراحی ما

bsite ، ناوبری کلیدی است ، در واقع نقشه ای است که مکانهای اصلی بازدیدکنندگان را نمایش می دهد.

هیچ چیز بدتر از سایتی با رابط ناوبری نامنظم یا گیج کننده نیست. هنگام بهبود پیمایش وب سایت ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان می توانند به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

برخی از ویژگی های نوار ناب شامل محتوای ساده ، سلسله مراتب ناوبری و طراحی پاسخگو است ، بنابراین تجربه در تلفن همراه به شدت تغییر نمی کند.

اگر کاربران نتوانند آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند ، دلیلی برای ماندن در سایت شما ندارند. در عوض ، آنها مطمئناً گزاف گویی کرده و رقیبی را پیدا می کنند که تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

7. به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید در صفحه اصلی شما پیمایش کنند

بالای چین قدیمی است. در طراحی صفحه اصلی کمی طولانی تر باشید. شامل 3-5 بخش که به راهنمایی کاربران جدید و دوره ای به مناطق مناسب سایت شما کمک می کند ، می تواند به ایجاد یک تجربه یکپارچه کمک کند.

اما این بخشها باید چه مواردی باشند؟

این لیست می تواند برای همیشه ادامه داشته باشد ، اما یک لیست سریع از عناصر مهم تر شامل موارد زیر است:

گزاره ارزش
معرفی فیلم
نمای کلی خدمات
ویژگی های محصول
درباره ما
توصیفات
مطالعات موردی / داستانهای موفقیت
منابع
اگر می خواهید لیست گسترده تری داشته باشید ، این اطلاعات جالب یا یکی از مقالات وبلاگ Ramona Sukhraj را که سایر عناصر مهم صفحه اصلی را که در اینجا ذکر نشده اند ، نشان دهید ، بررسی کنید.

8- از فضای سفید نترسید

فضای سفید یک عنصر ضروری در طراحی است که به شما کمک می کند صفحه را بشکنید و خوانایی آن را افزایش دهید.

فضای سفید که "فضای منفی" نیز خوانده می شود ، فضای سفید به مناطقی در اطراف عناصر صفحه خالی و فاقد محتوا یا موارد بصری اشاره دارد.

اگرچه فضای اضافی اضافی به نظر می رسد ، اما در واقع مسئولیت خوانایی و اولویت بندی محتوا را بر عهده دارد. همچنین نقش مهمی در روند طراحی و موقعیت یابی عناصر طراحی وب سایت دارد.

اگر می دانید برخی از صفحات فاقد فضای سفید هستند ، صفحه را مرور کرده و عناصر یا محتوایی را که برای هدف صفحه ضروری نیست ، حذف کنید. سپس ، مطمئن شوید که این محتوا به درستی گروه بندی شده است تا کاربران بتوانند مکان مربوط به صفحه را تشخیص دهند. اگر به نمونه ای از وب سایت نیاز دارید که این کار را به خوبی انجام داده است ، برای کمک به شما در زمینه پیشرفت های خود ، این ستاره ها را بررسی کنید.

 

نکته های اساسی برای بهبود طراحی سایت

 

9. بهینه سازی موبایل

در مورد بهینه سازی سایت خود برای تلفن همراه فراموش نکنید. اگر قبلاً نمی دانید ، 80٪ از کاربران اینترنت دارای تلفن هوشمند هستند و "گوگل می گوید 61٪ از کاربران بعید است به یک سایت موبایلی بازگردند که در دسترسی به آنها مشکل داشته باشد و 40٪ به جای آن از سایت رقبا بازدید می کنند".

اگر جای شما باشم کمی نگران می شوم.

طراحی سایت شما متناسب با نیازها و خواسته های بازدیدکنندگان شما ضروری است. شاید بخواهید از خود بپرسید ، چرا کسی از طریق تلفن همراه به سایت من دسترسی پیدا می کند؟ آنها به دنبال چه چیزهایی می گشتند؟ آیا تجربه من در حال حاضر به آنها اجازه می دهد آن کارها را به راحتی انجام دهند؟

اگر وب سایت های شما از بهینه سازی تلفن همراه خود عقب مانده اند ، برخی از این وب سایت های جذاب تلفن همراه را بررسی کنید تا بفهمید که چگونه تجربه یکپارچه تلفن همراه را برای کاربران خود ایجاد کرده اند.

10. پیدا شوید

اگر می خواهید حضور آنلاین قابل توجهی ایجاد کنید ، باید وب سایتی ایجاد کنید که بتواند پیدا شود.

این کار با ایجاد یک استراتژی SEO شروع می شود که اصطلاحاتی را که شخص خریدار و مخاطب شما برای آن جستجو می کند در نظر می گیرد.

این اصطلاحات استراتژی باید شامل ایجاد محتوایی متناسب با نیاز بازدیدکنندگان شما باشد. فیلم ها ، مقالات وبلاگ و کتاب های الکترونیکی چند نمونه از مطالبی هستند که می توانند این کار را انجام دهند.

اطمینان حاصل کنید که با امکانات محتوای بی پایان که می توانید برای آنها رتبه بندی کنید ، خیلی کنار گذاشته نمی شوید. ابتدا کلمات کلیدی مناسبی را که مخاطب شما در جستجوی آن است شناسایی کنید تا بازدیدکنندگان زیادی را جذب کنید که هرگز به محصول شما تبدیل نمی شوند ، چه رسد به پیشنهادات شما.

11. هرگز آزمایش را متوقف نکنید

ارزیابی مسیرهای تبدیل ، میزان پیمایش کاربران و مکان کلیک آنها و غیره ، ویژگی های مهمی هستند که می توانند نشان دهند اگر صفحات شما همان راهی را که شما در نظر داشتید انجام می دهند.

اگر کسی هستید که تعداد صفحات مختلفی برای مرور دارد ، به احتمال زیاد این مسئله را در بسیاری از صفحات ، به ویژه صفحات فرود قدیمی مشاهده خواهید کرد.

صفحاتی از این دست در واقع عملکرد خوبی دارند ، اما حاوی اطلاعات منسوخ شده ای هستند که می دانید می توانند به روز شوند.

دیگران ممکن است فقط به برخی از به روزرسانی های تغییر یافته یا تغییرات طراحی نیاز داشته باشند. تغییرات ساده ای مانند رنگ دکمه ها ، سرصفحه ها یا افزودن چند جمله در نسخه شما می تواند تفاوت های خارق العاده ای در عملکرد صفحه ایجاد کند.

اما به جای اینکه آنها را تغییر دهید و آنها را سر راه خود قرار دهید ، به خصوص اگر نمی دانید چه چیزی را تغییر دهید ، می توانید از ابزارهایی برای ایجاد تست A / B برای آنها ، آزمایشات چند گزینه ای یا حتی تنظیم نقشه های حرارتی استفاده کنید تا ببینید چه چیزی کاربران انجام می دهند.

هر آزمون می تواند داده های متنوعی را نشان دهد که دلیل تعامل کاربران با صفحات به روش های خاص را مشخص می کند.

12. 404 های ناشناخته یا پیوندهای خراب را شناسایی کنید

بسته به اندازه وب سایت یا مدت زمانی که از آن می گذرد ، ممکن است در واقع چند صفحه یا پیوند به اینجا و آنجا داشته باشید که کار نمی کنند. علاوه بر همه اینها ، بازدیدکنندگان شما حتی اجازه نمی دهند

تو میدونی.

وقت بگذارید و ارزیابی کنید که آیا سایت شما صفحاتی را خراب کرده است یا خیر. ممکن است از دیدن صفحات فرود با عملکرد بالا که هنوز منتشر نشده اند یا صفحات وب سایت که به طور نامناسبی به هم پیوند دارند ، تعجب کنید.

برای شروع می توانید برخی از ابزارها را برای استفاده در اینجا و اینجا پیدا کنید.

13. پیشنهادهای جدید یا منحصر به فرد ایجاد کنید

تبدیل بازدیدکنندگان اصلی ترین روشی است که شما می توانید ارزیابی کنید چه تعداد کاربر به سمت پایین از کانال بازاریابی شما حرکت می کنند. بسیاری از ما می دانیم که نحوه تبدیل بازدیدکنندگان از طریق ارائه پیشنهادات ، دموها یا مواردی که جذابیت آنها را پیدا می کند ، است.

اما با وجود منابع فراوان در اینترنت ، اکنون دشوارتر از گذشته است که بتوانید سر و صدا را از بین ببرید و مردم را وادار به جذب خود کنید.

این بدان معناست که مهمتر از هر زمان دیگر این است که نه تنها به پیشنهادات و منابع موجود در منطقه خدمات خود توجه کنید ، بلکه موارد دیگر نیز مهم نیست.

شاید شما یک شرکت رسانه های اجتماعی باشید که متوجه شوید بسیاری از رقبا در حال ایجاد کتابهای الکترونیکی در مورد نحوه ایجاد تقویم رسانه های اجتماعی هستند.

آیا می توانید به جای ایجاد یک پیشنهاد مشابه ، آن را یک گام جلوتر بردارید و ابزاری ایجاد کنید که به افراد امکان می دهد اطلاعاتی را وارد کنند که به تولید برنامه ای کمک می کند تا با تقویم Google آنها همگام شود؟

اگر این خیلی پیچیده به نظر می رسد ، می توانید الگوهایی را که در حال حاضر به طور گسترده در دسترس نیستند شناسایی کنید و سریعاً یک الگو ایجاد کرده و آن را تبلیغ کنید.

تصمیم شما هرچه باشد ، مهم است که مطمئن شوید کاری که انجام می دهید یک گام بالاتر از رقبا است. کپی کردن پیشنهادهای محتوایی که در حال حاضر در دسترس هستند ، تنها شما را در دریا گم می کند.

14. محتوای خود را به روز کنید تا شخص شما را مجذوب خود کند

هنگامی که در حال نوشتن نسخه ای هستید که می خواهید بازدید کنندگان وب سایت خود را تحت تأثیر قرار دهید ، بسیاری از ما تمایل داریم در دام خطرناکی قرار بگیریم.

محتوا "ما" و "ما" متمرکز شده است.

‘ما درآمد را با .. افزایش خواهیم داد." ، "مزایای ما شامل ..." فقط نمونه عناوینی است که بسیاری از آنها در سراسر صفحات وب استفاده می کنند. اگرچه ممکن است به دلیل بزرگ بودن شما و محصولاتتان در حال نمایش راهی باشید که ممکن است تجارت شما به شما کمک کند ، اما این موضوع برای شما جالب نیست.

"ما" و "خود" را حذف کنید و "شما" و "خود" را جایگزین کنید. مشتریان بالقوه شما می خواهند شما چشمی با آنها ملاقات کنید ، نقاط درد آنها را درک کنید و به طور مستقیم توضیح دهید که چگونه می توانند حل شوند.

بنابراین به جای یک عنوان مانند "مطالعات موردی ما" ، چیزی مانند ... "داستان موفقیت بالقوه ما" را امتحان کنید.

یا به جای یک صفحه شغلی که به بزرگ بودن شرکت متمرکز است ، در برخی از مطالب فیلتر کنید که توضیح می دهد آینده آینده متقاضیان چگونه است و توانایی آنها برای تعیین آینده کار در کسب و کار شما را توضیح می دهد.

این سوئیچ دستوری ممکن است ناچیز به نظر برسد ، اما ناخودآگاه بر نحوه دید مشتریان از تجارت شما تأثیر می گذارد.